Mange planer før sommeren starter

Udugelig

Skrevet i natt, av ei som ikke hadde noe å gjøre:Ååh så mye jeg egentlig har å skrive, har så mye tanker i hodet som jeg gjerne skulle fått ut, fått luftet det litt. Men alt er ett stort kaos i hodet mitt, at jeg faktisk ikke klarer å få det ut på papiret. Jeg vet ikke hvor jeg skal starte å skri...

8 uker igjen

Eller 55 dager igjen til vi drar til syden igjen, denne gangen sammen med mamma og pappa. Dere aner ikke hvor mye jeg gleder meg, det aner dere virkelig ikke.Det skal bli så godt å komme tilbake til varmen igjen, sol og bading. Denne gangen skal jeg ikke bli solbrent, ikke i det hele tatt. Nickla...

Oslo i sommer?

Nå er det kommet opp en ide av en venninne av meg, at hun syns at vi kanskje skulle tatt oss en tur til Oslo i sommer. Bare en langhelg, bare sånn for å komme oss litt bort fra Tromsø, og får å få en liten "smak av ferie" i sommertidene. Siden vi begge har unger kan det være greit at vi to kommer...

Stemmerett for 16 åringer ?

For meg høres dette helt horribelt ut, jeg vet selv hvordan det er å være 16 år, få besøk av disse representantene for hvert parti på en skole å høre deres fremtidsplaner. Men det de gjør er å fremme det nettopp ungdommer vil høre, ikke hva som i rent praktisk er en smart løsning.Får ungdommer so...

Ut å reise?

Her er det beste reise-med-fly-tipset jeg kan komme med.Rett under en uke før vi skulle reise kom jeg over denne smarte ideen for hvordan Nicklas kunne ligge/sitte/sove på flyet uten at jeg og Marita skulle slite av oss armene på turen. Dette er kanskje noe av det smarteste jeg har handlet. Flye...

Min uke

Heisann alle sammen, Tenkte å bare oppdatere litt om uken min, som egentlig har vært ganske grei. Var på besøk som nevnt tidligere denne uken hos min kjære venninne Dilek og datteren Melissa. Skulle ogspå på besøk til Marita, men Nicklas sov så ufattelig lenge at det var blitt ettermiddag, og ik...

Nytt domene

Heisann dere, Jeg har den siste uken tenkt veldig mye på om jeg skal bytte til eget #domene, altså <<.no>>, i stedet for <<blogg.no>>Det som holder meg igjen er at jeg kjenner til blogg.no veldig godt og har hatt denne bloggen i mange år. Men nå er det kanskje på tide å s...

New in

Nye hårprodukter til håret som jeg kjøpte mens jeg var hos frisøren. En shampoo og balsam for "gult/grønt" hår, den skal brukes helt til jeg har fått den lyse, blonde fargen jeg ønsker i håret mitt. For jeg skal tilbake å bli enda lysere i juni / etter at vi har kommet hjem fra Kreta som er i mai...

Raskt ord fra meg

Hei hei :) Tenkte å mobilblogge litt nå mens jeg venter på bussen, og Nicklas sover i vogna her. Er på vei til venninnen min Dilek nå, og gleder meg til å se henne og de andre igjen etter at det nå er lenge siden sist. Kommer ikke hjem før i kveld, å da har jeg ett innlegg klart til dere. Men d...

Kjoler til bryllup

Hva ville du tatt på deg om du skulle i bryllup ?Jeg tenker som en gal idiot, og klarer ikke å bestemme meg. Jeg er livredd for å ha på noe som blir litt over the top, eller at bruden skal bli sint over valget av kjole. Det siste en vil er å få bruden til å føle seg ille.Jeg har kun vært i ett br...

Helgekos

Heisann alle sammen, Jeg håper at dere alle har hatt en kjempe fin helg og kost dere masse. Jeg og Nicklas har vært hjemme hele helgen, fikk besøk på fredagskveld av en kompis av meg. Mens på lørdag fikk jeg besøk av en annen kompis som var så snill å hadde handlet inn mat og cola, han gikk rett...

Story of my life

Jeg tenkte jeg kunne presentere meg for de nye leserne jeg har fått, slik at dere har en mulighet til å bli litt mere kjent med meg. Jeg kom til verden den 28. Juni 1993, jeg blir med andre ord 21 år til sommeren. Mine foreldre fant ut at mitt navn skulle være Camilla Larsen Mikkelsen, Larsen et...

Undertøy

Jeg måtte virkelig handle inn litt nytt undertøy da jeg har få bh'er som faktisk passer. Og det er vanskelig for meg å finne, siden jeg har rimelig ok store pupper, noe som da er min egen skyld.I tillegg ble det en hårspray og en ny mappe til å ha sminken i, da den jeg hadde fra før var veldig ro...

Hairtalk

Tenkte å snakke litt hår, siden håret mitt har vært igjennom ganske mye helt siden jeg begynte med hjemmefarging osv i 7 klasse.Jeg har hatt både clip-on, keratin og tape extensions i håret mitt.Når det komme til hvor jeg handler så er det som oftest på Rapunzel of Sweeden, men har ved to anledni...

Ti På Topp Tromsø

I ett annet innlegg nevnte jeg kort om at jeg hadde gått en Ti På Topp tur, som forsåvidt var årets første tur for min del.Mamma og pappa har vært med på dette i mange år, og har ved flere anledninger vært veldig flink og gira på disse turene, mens jeg... jeg syns at fest og sofaen var mye mer gø...

Nye clips

Nå har jeg bestillt meg nye clip-on til håret, så nå skal det farges å bli klart til sommeren. Jeg har allerede fått det i posten. Og så godt med en helt ny farge. For den siste tiden har hårfargen min blitt vasket ut hver gang jeg har dusjet, mens clipsene bare har vært den samme fargen. Dette h...

Oslo - Tromsø

Når vi var i Oslo var det ingenting stress om at vi skulle rekke noen andre fly, ikke før dagen etter. Så da fikk jeg handlet litt på tax-free til foreldrene mine og broren min. (Enkleste måten for meg å handle feriegave på, selv om at det alltid går i det samme. Krem, alkohol og snus) Men endeli...

Avlyste frisørtimen

Heisann dere, I dag skulle egentlig jeg til frisøren for å forandre litt på sveisen, men siden de nye clipsene min ikke var kommet måtte jeg ringe å avlyse timen, noe som var veldig surt. Jeg hadde gledet meg til å dra i dag får å bli "ny". Men når clipsene ikke kommer til avtalt tid så kunne je...

Gran Canaria - Oslo

Turen fra det varme strøk til kalde Oslo var ganske grei. Vi hadde en hyggelig trønder ved siden av oss, og Nicklas var kjempe snill nå som sist flytur. Vi måtte overnatte i Oslo fra Onsdag til Torsdag, siden vi ble å komme så sent til flyplassen i Oslo. Så der var det Gardemoen Hotell Airport so...

Gran Canarias bursdagsbarn

Når vi var nede på Gran Canaria hadde Ina som vi ble kjent med der bursdag og ble 19 år, dette måtte vi ferie med noe god mat, og drikke i glasset. Med på feiringen var meg, Marita, Ina's kjæreste Daniel, Anna og Amir.Nicklas sov under deler av middagen og var ganske grei, men våknet til da han h...

Min nye tattovering

Min nye tattovering Ny tattovering måtte man jo ha når man først hadde mulighet til å gjøre det til en billigere penge.Jeg å si jeg elsker den, er kjempe fornøyd. På tattoveringen er det to roser, to skjell, halvt hodeskalle og halvt tigerhode.Dette er en tattovering som er så stor at den skal eg...

Jeg vil lese bloggen din

Heisann, jeg er på utkikk etter litt andre blogger enn de jeg leser i fra før av. Derfor tenkte jeg at dersom akkurat du vil at jeg skal lese din blogg kan du skrive hva den handler om, hvor gammel du er og va bloggadressen din er. #flerelesere Klikk liker, om du likte innlegget.

Barnehageplass

Jess, endelig har Nicklas fått seg barnehageplass, og ikke bare det *trommevirvel* det ble første ønsket på listen. Jeg er kjempe fornøyd, siden det er ganske nært her vi bor, så det er gåavstand til barnehagen uansett hvordan været er.Jeg ble så glad når jeg fikk mailen at jeg måtte bare skrive ...

Puerto Rico

Vi tok turen to dager til Puerto Rico, den første dagen var for å få meg tattoveringstime, og litt handling. Mens den andre gangen var for å få den nye tattoveringen min. Den skal jeg lage ett eget innlegg om. Jeg har jo vært i Puerto Rico tidligere og liker senteret, og selve plassen veldig god...

Nelly ønsker

Nå har jeg funnet masse jeg ønsker meg fra Nelly.com, og tenkte å dele det med dere: #nelly.com #ønskeliste #nellyønsker Trykk gjerne på del, eller liker - knappen under

Sol og bading

To dager etter at vi var kommet var det kjempe fint vært, så vi valgte å bare sole oss. Jeg var så sinnsykt smart å tenkte at jeg ikke trengte å ta solkrem på ryggen siden jeg hele tiden skulle ligge på den. Men tro meg, jeg har lært etter denne turen, smør deg over alt uansett om det er nødvendi...

Nytt sted å bo

Heisann dere, i dag var jeg og Nicklas på besøk hos Marita i hennes og kjæresten sitt nye bosted, hun har for første gang flyttet for seg selv noe som helt klart er spennende og gøy. Så vi dro på besøk for å se hvordan de hadde fått det, og for å finne ut hvor det var hun bodde.Det er ikke så la...

Playa del Ingles

Vi tok turen til Playa del Ingles til sammen to ganger i løpet av turen. Den ene gangen for å bare ha noe å gjøre og for å handle. Vi ble da litt bedre kjent med plassen, og jeg kan absolutt anbefale denne plassen for festglade mennesker. Jeg og Marita tok oss en tur ut den ene kvelden vi var de...

Restylane

Yuup, det ble min tur til slutt med disse skjønnhetsgreiene. Jeg ville at det skulle se å natulig ut, å til alle dere folk som ikke tror at det går an å fikse på utsende uten at det ser fake og stygt ut, jeg har to ord til dere: FUCK YOU!Leppene mine er akkurat som de var før, bare litt mer fylde...

Ny uke, nye muligheter

Heisann dere! Da var en ny uke startet og jeg har ikke fått gjort en dritt, det å komme i fra syden og varme til ett slikt møkkavær som dette var ikke noe annet enn veldig kjedelig. Så vi har bare lekt, badet, spist og kost oss forran tven idag. I morgen skulle vi egentlig på babytreff, men det b...

Hotellet

Hotellet vi bodde på var kjempe fint, aboslutt alt. Bortsett fra hotellrommet vi bodde på. Der var det verken vannkoker eller micro for å varme opp maten til Nicklas, så dette var noe jeg måtte dra å handle på en jallashop. Det var heller ikke internett på hotellrommet, så jeg fikk ikke blogget,...

På ferie med barn

Nicklas på tur På ferien ble det ikke helt 100 % de vanlige rutinene som det er hjemme i Norge. For Nicklas ble fort trøtt og sliten etter mange timer med sterk sol, selv om at han ikke var direkte i sola. Så litt ekstra soving på dagen, førte også til at han ikke ville sovne før litt senere på ...

Helga over for denne gang!

God dagen alle sammen! I dag har jeg fått sove lenge da foreldrene mine tok Nicklas da han våknet. Det er noe av det som er ekstra godt med å være på hytta. Så nå er det ikke lenge igjen til det skal ryddes og pakkes, før vi tar turen til bestemor så vi får besøke henne før vi drar hjem til Troms...

Når skal han sovne egentlig?

Prøver fortvilt å få ungen til å sove, men det skal sies at det er jammen ikke enkelt når han kun ligger å snakke med seg selv, sloss med kosekluten og ruller rundt. Men jeg er ganske streng på at når Nicklas skal sove, så skal han sove. Jeg tar han ikke opp før neste dag eller hvis jeg må skifte...

Gelenails

Jeg og Marita ordnet neglene våre mens vi var på tur, og dette var min første gang at jeg faktisk dro å gjorde det hos noen andre. Har ellers alltid selv ordnet dem, men merket jo nå hvor amatørmessig jeg selv har gjort det.Jeg ble klart fornøyd med resultatet, selv om at jeg måtte sette meg ned ...

Storm

Det er tydeligvis meldt storm i kalde nord. Så her kan det godt hende at vi ikke får blogget før stormen er over. Ha en fin lørdag alle sammen, og til de av dere som bor i nord, hold dere inne og kos dere med noe godt å drikke ved peisen :)

Flyreisen Tromsø - Gran Canaria

Turen fra Tromsø og hele veien til Gran Canaria, eller nærmere bestemt San Agustin var en fornøyelse. Nicklas var lett å ha med meg på reising. Det eneste jeg nå krysset fingere for var at turen tilbake skulle bli like fin. Han sov en del, og ellers var han våken for å leke, bæsje eller spise. N...

Hyttetur

Heisann :) Nå er vi på vei til hytten vår, for å få slappet litt av etter ferien. Jeg og Nicklas sov tre timer i går etter at vi var kommet hjem, vi var så ufattelig slitne. Så nå skal vi få energien tilbake. Jeg ønsker dere alle en fin helg :)

Årets første ferie er over

Hei dere, Da var årets første ferie over for denne gang, og jeg tenkte å lage slike innlegg som jeg har gjort tidligere da jeg har vært på ferie. Tenkte kanskje å ha sånn, dag 1, dag 2 osv, eller at jeg kun skriver om det som er mest relevant for dere å høre om fra sydenturen, f.eks «Min nye ta...

Nytt innlegg kommer

Heisann dere Jeg blir å komme med ett nytt innlegg i løpet av kvelden i dag!

Ubrukelig med pc i syden

Det var overhodet ikke vits å ta med meg pcen på tur denne gangen, å jeg ser jo at det går egentlig helt greit å mobilblogge. Så jeg tror nok at dette var siste gangen den ble med meg for æ si det slik. Ellers dere så ligger jeg med bassengkanten akkurat nå å sleiker sol, enn du? Fryser du elle...