Mange planer fr sommeren starter

Udugelig

Skrevet i natt, av ei som ikke hadde noe gjre:h s mye jeg egentlig har skrive, har s mye tanker i hodet som jeg gjerne skulle ftt ut, ftt luftet det litt. Men alt er ett stort kaos i hodet mitt, at jeg faktisk ikke klarer f det ut p papiret. Jeg vet ikke hvor jeg skal starte skri...

8 uker igjen

Eller 55 dager igjen til vi drar til syden igjen, denne gangen sammen med mamma og pappa. Dere aner ikke hvor mye jeg gleder meg, det aner dere virkelig ikke.Det skal bli s godt komme tilbake til varmen igjen, sol og bading. Denne gangen skal jeg ikke bli solbrent, ikke i det hele tatt. Nickla...

Oslo i sommer?

N er det kommet opp en ide av en venninne av meg, at hun syns at vi kanskje skulle tatt oss en tur til Oslo i sommer. Bare en langhelg, bare snn for komme oss litt bort fra Troms, og fr f en liten "smak av ferie" i sommertidene. Siden vi begge har unger kan det vre greit at vi to kommer...

Stemmerett for 16 ringer ?

For meg hres dette helt horribelt ut, jeg vet selv hvordan det er vre 16 r, f besk av disse representantene for hvert parti p en skole hre deres fremtidsplaner. Men det de gjr er fremme det nettopp ungdommer vil hre, ikke hva som i rent praktisk er en smart lsning.Fr ungdommer so...

Ut reise?

Her er det beste reise-med-fly-tipset jeg kan komme med.Rett under en uke fr vi skulle reise kom jeg over denne smarte ideen for hvordan Nicklas kunne ligge/sitte/sove p flyet uten at jeg og Marita skulle slite av oss armene p turen. Dette er kanskje noe av det smarteste jeg har handlet. Flye...

Min uke

Heisann alle sammen, Tenkte bare oppdatere litt om uken min, som egentlig har vrt ganske grei. Var p besk som nevnt tidligere denne uken hos min kjre venninne Dilek og datteren Melissa. Skulle ogsp p besk til Marita, men Nicklas sov s ufattelig lenge at det var blitt ettermiddag, og ik...

Nytt domene

Heisann dere, Jeg har den siste uken tenkt veldig mye p om jeg skal bytte til eget #domene, alts <<.no>>, i stedet for <<blogg.no>>Det som holder meg igjen er at jeg kjenner til blogg.no veldig godt og har hatt denne bloggen i mange r. Men n er det kanskje p tide s...

New in

Nye hrprodukter til hret som jeg kjpte mens jeg var hos frisren. En shampoo og balsam for "gult/grnt" hr, den skal brukes helt til jeg har ftt den lyse, blonde fargen jeg nsker i hret mitt. For jeg skal tilbake bli enda lysere i juni / etter at vi har kommet hjem fra Kreta som er i mai...

Raskt ord fra meg

Hei hei :) Tenkte mobilblogge litt n mens jeg venter p bussen, og Nicklas sover i vogna her. Er p vei til venninnen min Dilek n, og gleder meg til se henne og de andre igjen etter at det n er lenge siden sist. Kommer ikke hjem fr i kveld, da har jeg ett innlegg klart til dere. Men d...

Kjoler til bryllup

Hva ville du tatt p deg om du skulle i bryllup ?Jeg tenker som en gal idiot, og klarer ikke bestemme meg. Jeg er livredd for ha p noe som blir litt over the top, eller at bruden skal bli sint over valget av kjole. Det siste en vil er f bruden til fle seg ille.Jeg har kun vrt i ett br...

Helgekos

Heisann alle sammen, Jeg hper at dere alle har hatt en kjempe fin helg og kost dere masse. Jeg og Nicklas har vrt hjemme hele helgen, fikk besk p fredagskveld av en kompis av meg. Mens p lrdag fikk jeg besk av en annen kompis som var s snill hadde handlet inn mat og cola, han gikk rett...

Story of my life

Jeg tenkte jeg kunne presentere meg for de nye leserne jeg har ftt, slik at dere har en mulighet til bli litt mere kjent med meg. Jeg kom til verden den 28. Juni 1993, jeg blir med andre ord 21 r til sommeren. Mine foreldre fant ut at mitt navn skulle vre Camilla Larsen Mikkelsen, Larsen et...

Underty

Jeg mtte virkelig handle inn litt nytt underty da jeg har f bh'er som faktisk passer. Og det er vanskelig for meg finne, siden jeg har rimelig ok store pupper, noe som da er min egen skyld.I tillegg ble det en hrspray og en ny mappe til ha sminken i, da den jeg hadde fra fr var veldig ro...

Hairtalk

Tenkte snakke litt hr, siden hret mitt har vrt igjennom ganske mye helt siden jeg begynte med hjemmefarging osv i 7 klasse.Jeg har hatt bde clip-on, keratin og tape extensions i hret mitt.Nr det komme til hvor jeg handler s er det som oftest p Rapunzel of Sweeden, men har ved to anledni...

Ti P Topp Troms

I ett annet innlegg nevnte jeg kort om at jeg hadde gtt en Ti P Topp tur, som forsvidt var rets frste tur for min del.Mamma og pappa har vrt med p dette i mange r, og har ved flere anledninger vrt veldig flink og gira p disse turene, mens jeg... jeg syns at fest og sofaen var mye mer g...

Nye clips

N har jeg bestillt meg nye clip-on til hret, s n skal det farges bli klart til sommeren. Jeg har allerede ftt det i posten. Og s godt med en helt ny farge. For den siste tiden har hrfargen min blitt vasket ut hver gang jeg har dusjet, mens clipsene bare har vrt den samme fargen. Dette h...

Oslo - Troms

Nr vi var i Oslo var det ingenting stress om at vi skulle rekke noen andre fly, ikke fr dagen etter. S da fikk jeg handlet litt p tax-free til foreldrene mine og broren min. (Enkleste mten for meg handle feriegave p, selv om at det alltid gr i det samme. Krem, alkohol og snus) Men endeli...

Avlyste frisrtimen

Heisann dere, I dag skulle egentlig jeg til frisren for forandre litt p sveisen, men siden de nye clipsene min ikke var kommet mtte jeg ringe avlyse timen, noe som var veldig surt. Jeg hadde gledet meg til dra i dag fr bli "ny". Men nr clipsene ikke kommer til avtalt tid s kunne je...

Gran Canaria - Oslo

Turen fra det varme strk til kalde Oslo var ganske grei. Vi hadde en hyggelig trnder ved siden av oss, og Nicklas var kjempe snill n som sist flytur. Vi mtte overnatte i Oslo fra Onsdag til Torsdag, siden vi ble komme s sent til flyplassen i Oslo. S der var det Gardemoen Hotell Airport so...

Gran Canarias bursdagsbarn

Nr vi var nede p Gran Canaria hadde Ina som vi ble kjent med der bursdag og ble 19 r, dette mtte vi ferie med noe god mat, og drikke i glasset. Med p feiringen var meg, Marita, Ina's kjreste Daniel, Anna og Amir.Nicklas sov under deler av middagen og var ganske grei, men vknet til da han h...

Min nye tattovering

Min nye tattovering Ny tattovering mtte man jo ha nr man frst hadde mulighet til gjre det til en billigere penge.Jeg si jeg elsker den, er kjempe fornyd. P tattoveringen er det to roser, to skjell, halvt hodeskalle og halvt tigerhode.Dette er en tattovering som er s stor at den skal eg...

Jeg vil lese bloggen din

Heisann, jeg er p utkikk etter litt andre blogger enn de jeg leser i fra fr av. Derfor tenkte jeg at dersom akkurat du vil at jeg skal lese din blogg kan du skrive hva den handler om, hvor gammel du er og va bloggadressen din er. #flerelesere Klikk liker, om du likte innlegget.

Barnehageplass

Jess, endelig har Nicklas ftt seg barnehageplass, og ikke bare det *trommevirvel* det ble frste nsket p listen. Jeg er kjempe fornyd, siden det er ganske nrt her vi bor, s det er gavstand til barnehagen uansett hvordan vret er.Jeg ble s glad nr jeg fikk mailen at jeg mtte bare skrive ...

Puerto Rico

Vi tok turen to dager til Puerto Rico, den frste dagen var for f meg tattoveringstime, og litt handling. Mens den andre gangen var for f den nye tattoveringen min. Den skal jeg lage ett eget innlegg om. Jeg har jo vrt i Puerto Rico tidligere og liker senteret, og selve plassen veldig god...

Nelly nsker

N har jeg funnet masse jeg nsker meg fra Nelly.com, og tenkte dele det med dere: #nelly.com #nskeliste #nellynsker Trykk gjerne p del, eller liker - knappen under

Sol og bading

To dager etter at vi var kommet var det kjempe fint vrt, s vi valgte bare sole oss. Jeg var s sinnsykt smart tenkte at jeg ikke trengte ta solkrem p ryggen siden jeg hele tiden skulle ligge p den. Men tro meg, jeg har lrt etter denne turen, smr deg over alt uansett om det er ndvendi...

Nytt sted bo

Heisann dere, i dag var jeg og Nicklas p besk hos Marita i hennes og kjresten sitt nye bosted, hun har for frste gang flyttet for seg selv noe som helt klart er spennende og gy. S vi dro p besk for se hvordan de hadde ftt det, og for finne ut hvor det var hun bodde.Det er ikke s la...

Playa del Ingles

Vi tok turen til Playa del Ingles til sammen to ganger i lpet av turen. Den ene gangen for bare ha noe gjre og for handle. Vi ble da litt bedre kjent med plassen, og jeg kan absolutt anbefale denne plassen for festglade mennesker. Jeg og Marita tok oss en tur ut den ene kvelden vi var de...

Restylane

Yuup, det ble min tur til slutt med disse skjnnhetsgreiene. Jeg ville at det skulle se natulig ut, til alle dere folk som ikke tror at det gr an fikse p utsende uten at det ser fake og stygt ut, jeg har to ord til dere: FUCK YOU!Leppene mine er akkurat som de var fr, bare litt mer fylde...

Ny uke, nye muligheter

Heisann dere! Da var en ny uke startet og jeg har ikke ftt gjort en dritt, det komme i fra syden og varme til ett slikt mkkavr som dette var ikke noe annet enn veldig kjedelig. S vi har bare lekt, badet, spist og kost oss forran tven idag. I morgen skulle vi egentlig p babytreff, men det b...

Hotellet

Hotellet vi bodde p var kjempe fint, aboslutt alt. Bortsett fra hotellrommet vi bodde p. Der var det verken vannkoker eller micro for varme opp maten til Nicklas, s dette var noe jeg mtte dra handle p en jallashop. Det var heller ikke internett p hotellrommet, s jeg fikk ikke blogget,...

P ferie med barn

Nicklas p tur P ferien ble det ikke helt 100 % de vanlige rutinene som det er hjemme i Norge. For Nicklas ble fort trtt og sliten etter mange timer med sterk sol, selv om at han ikke var direkte i sola. S litt ekstra soving p dagen, frte ogs til at han ikke ville sovne fr litt senere p ...

Helga over for denne gang!

God dagen alle sammen! I dag har jeg ftt sove lenge da foreldrene mine tok Nicklas da han vknet. Det er noe av det som er ekstra godt med vre p hytta. S n er det ikke lenge igjen til det skal ryddes og pakkes, fr vi tar turen til bestemor s vi fr beske henne fr vi drar hjem til Troms...

Nr skal han sovne egentlig?

Prver fortvilt f ungen til sove, men det skal sies at det er jammen ikke enkelt nr han kun ligger snakke med seg selv, sloss med kosekluten og ruller rundt. Men jeg er ganske streng p at nr Nicklas skal sove, s skal han sove. Jeg tar han ikke opp fr neste dag eller hvis jeg m skifte...

Gelenails

Jeg og Marita ordnet neglene vre mens vi var p tur, og dette var min frste gang at jeg faktisk dro gjorde det hos noen andre. Har ellers alltid selv ordnet dem, men merket jo n hvor amatrmessig jeg selv har gjort det.Jeg ble klart fornyd med resultatet, selv om at jeg mtte sette meg ned ...

Storm

Det er tydeligvis meldt storm i kalde nord. S her kan det godt hende at vi ikke fr blogget fr stormen er over. Ha en fin lrdag alle sammen, og til de av dere som bor i nord, hold dere inne og kos dere med noe godt drikke ved peisen :)

Flyreisen Troms - Gran Canaria

Turen fra Troms og hele veien til Gran Canaria, eller nrmere bestemt San Agustin var en fornyelse. Nicklas var lett ha med meg p reising. Det eneste jeg n krysset fingere for var at turen tilbake skulle bli like fin. Han sov en del, og ellers var han vken for leke, bsje eller spise. N...

Hyttetur

Heisann :) N er vi p vei til hytten vr, for f slappet litt av etter ferien. Jeg og Nicklas sov tre timer i gr etter at vi var kommet hjem, vi var s ufattelig slitne. S n skal vi f energien tilbake. Jeg nsker dere alle en fin helg :)

rets frste ferie er over

Hei dere, Da var rets frste ferie over for denne gang, og jeg tenkte lage slike innlegg som jeg har gjort tidligere da jeg har vrt p ferie. Tenkte kanskje ha snn, dag 1, dag 2 osv, eller at jeg kun skriver om det som er mest relevant for dere hre om fra sydenturen, f.eks Min nye ta...

Nytt innlegg kommer

Heisann dere Jeg blir komme med ett nytt innlegg i lpet av kvelden i dag!

Ubrukelig med pc i syden

Det var overhodet ikke vits ta med meg pcen p tur denne gangen, jeg ser jo at det gr egentlig helt greit mobilblogge. S jeg tror nok at dette var siste gangen den ble med meg for si det slik. Ellers dere s ligger jeg med bassengkanten akkurat n sleiker sol, enn du? Fryser du elle...